Je best presterende werknemers in het zonnetje zetten is een goede manier om je waardering te tonen en een feestelijke manier om een bepaalde periode af te sluiten. Een groot internationaal verzekeringsbedrijf zette onlangs haar top-medewerkers in de spotlights met een spectaculair feest bij SugarFactory.
Fabriek als canvas
Neon was het thema voor dit jaarlijks terugkerende personeelsevenement. SugarFactory diende als een (zwart) canvas voor de in neon-gehulde werknemers, wat een fantastisch effect opleverde. Entertainment was er volop met een catwalk, diverse optredens en zelfs de CEO was onderdeel van een spectaculaire act waarbij hij al ‘vliegend’ het podium opkwam. Bazelmans AV verzorgde de audiovisuele techniek deze avond, waarbij licht, contrast en kleuren centraal stonden.
Sitting dinner
In de Pulppersloods was de welkomst receptie, hier waren verschillende 3D stickers en twee fotowanden om zo een toffe teamfoto te kunnen maken. Het hoofdprogramma bestond uit een sitting dinner in de Middenfabriek waarbij bezoekers werden getrakteerd op lekkers van Hete Peper, die de Binnenstraat gebruikte als keuken.
Internationaal personeelsfeest
Dit jaarlijks terugkerende evenement wordt elk jaar in een ander land georganiseerd, waarbij dit keer werd gekozen voor Amsterdam. SugarFactory is voor internationale bezoekers een goed bereikbare evenementenlocatie. De bezoekers kwamen in tourbussen aan, die makkelijk konden parkeren op het eigen parkeerterrein voor de deur.