De jaarlijkse strategiemeeting ‘Met het oog op’ van Opel Nederland is hét hoogtepunt van het jaar. De hele dealerorganisatie komt bij elkaar, waardoor het een belangrijk netwerkmoment is. Omdat het event dit jaar niet ‘live’ kon plaatsvinden, werd een digitale strategiemeeting bij SugarFactory georganiseerd.
ONLINE STRATEGIEMEETING
De webcast studio in de industriële Middenfabriek vormde het decor voor de strategiemeeting ‘Met het oog op’, georganiseerd door Louder. brand activation. Het thema van dit jaar was ‘REDEFINE’, een toepasselijk thema na een jaar waarin alles opnieuw gedefinieerd moest worden. Zo ook evenementen, meetings en conferenties. Dankzij de uitgebreide mogelijkheden van de webcast studio (in samenwerking met Bazelmans AV) kon Opel ook dit jaar een strategiemeeting met impact neerzetten. Door het inbouwen van verschillende interactie tools in de webcast studio werd het netwerk event online gefaciliteerd.
LIVE VANUIT DE STUDIO
De Middenfabriek Studio was fris, modern en strak aangekleed door Boozed. Een lage tafel op het podium bood ruimte voor 5 gasten. Door deze opstelling ontstond er een fijne dynamiek tussen presentator en gespreksleider Art Rooijakkers en de tafelgasten. Rooijakkers ging o.a. in gesprek met de directie van Opel Nederland, waarbij de gesprekken werden ondersteund door op maat gemaakt visuele content, 3D motion graphics en diverse brand video’s.
Naast de gesprekstafel op het podium waren er aan weerszijden andere opstellingen gecreëerd. Links van het podium waren hoge bartafels opgesteld met barkrukken, rechts werd gekozen voor een huiselijkere studiosetting met een comfortabele bank en planten.
Voor de aanwezige gasten in de studio was er een goed verzorgde catering door Mood4Food.
VERANTWOORD EVENT
Het event was geheel in lijn met de geldende Covid-19 veiligheidsrichtlijnen. Dankzij de enorme ruimte van de Middenfabriek vormt afstand geen enkel probleem.