Bij binnenkomst voelden we meteen dat de mensen die hier achter zitten echt hart hebben voor authenticiteit en de kracht van een locatie in zijn waarde laten. Flexibel, meedenkend, oplossingsgericht team en een unieke plek die perfect te bereiken is. Prachtige toplocatie voor elk event dat men graag zelf op maat maakt KLM
Tijdens KLM’s Boutique Magnifique krijgt het kabinepersoneel een kijkje in de keuken van de inflight retail en catering service die worden aangeboden op verschillende vluchten. De achterliggende gedachte achter deze beurs was, dat je een product pas echt kunt verkopen, als je het product zelf ook kent. Naast de productdemonstraties werden er ook presentaties en lezingen gegeven. Tevens was er ter vermaak nog een comedyshow en borrel.
Onder het thema ‘Sweet Seduction’ presenteerde veertig merken hun producten. Een greep uit de aanwezige bedrijven: Beemster, Gassan, Heineken en Tony Chocolonely. De Middenfabriek en de Binnenstraat stonden in het teken van de productpresentaties en workshops. De Pulppersloods was het decor voor de gastspreker Jimmy Nelson, wereldberoemde fotograaf, en de stand-up comedians van Boom Chicago. Gedurende de dag waren er optreden van het Nationale Ballet, Johnny & The Gangsters of Love en Ellen ten Damme.