Boutique Magnifique is de jaarlijkse beurs die KLM organiseert voor haar cabinepersoneel. Het evenement staat volledig in het teken van de nieuwste trends op het gebied van inflight sales. Gedurende de dag worden de nieuwste producten getest en geproefd. Ook dit jaar koos KLM voor SugarCity en toverden de fabriek om tot een paradefestival.
Via de rode loper kwamen de gasten de Binnenstraat binnen, waar zij feestelijk werden verwelkomt. De echte verrassing kwam pas bij binnenkomst in de Middenfabriek, hier stond een grote Beemster-koe de gasten op te wachten. De dag werd centraal geopend door een presentatie en daarna volgden er vele workshops, speeddates en tastings. Na het officiële programma werd de dag feestelijk afgesloten met Jeroen Nieuwenhuize en de band Sesam.
Bijzonder aan dit evenement was het allereerste gebruik van de volledige eerste etage. Hier waren domes geplaatst om zo extra ruimtes te creëren. Ook werd de Bietenwasruimte, waar het merk Gassan zichzelf presenteerde, voor het eerst ingezet als onderdeel van het evenement.