Begin november vond de feestdagenpresentatie van de Dirk (6 november, 450 personen) en DekaMarkt (7 november, 350 personen) plaats. Tijdens deze dag werden de nieuwe luxe producten voor de feestdagen gepresenteerd aan het supermarktkader.
Waar de organisatie de vorige keer koos voor de Middenfabriek, waren dit keer de Binnenstraat, Pulppersloods en Bietenwasruimte het decor voor het jaarlijkse evenement. De ontvangst met rode loper vond plaats in de Binnenstraat. Waar natuurlijk kerstbomen, lichtjes én een heuse Beauty Mirror het decor sierden. Hier werden de gasten ontvangen met koffie en thee. Later zouden de gasten terugkeren in de Binnenstraat, want hier waren diverse marktkramen neergezet waar alle feestproducten gepresenteerd werden (food market). Tevens was een deel van de Binnenstraat ingericht voor de kookdemonstratie van chef-kok Julius Jaspers. Natuurlijk kon er ook geproefd worden!
Na de opening en de plenaire presentatie in de Pulppersloods, waar een speciaal podium was geplaatst, vonden er diverse workshops plaats. Daarvoor waren er langs de wanden van de eventruimte workshopruimtes gecreëerd. De Bietenwasruimte werd ingezet voor de workshop Speeddaten. Na de diverse rondes met workshops volgden een plenaire wrap-up en afsluiting.
Wederom een geslaagd bezoek van Detailresult Groep aan SugarFactory!