Booking.com organiseerde van 18 t/m 24 maart de tweedaagse partnerconferentie ‘Click’ bij SugarFactory, waarbij kennis werd gedeeld met partners uit de hele wereld. Het was de derde keer dat Click. bij SugarFactory plaatsvond.
Booking.com’s jaarlijkse partnerconferentie Click. 2023 vond zowel in Amsterdam als Miami plaats. Partners en topmanagement van Booking.com deelden inzichten van het afgelopen jaar en voorspellingen voor het komende jaar tijdens het event.
De Middenfabriek diende als centrale ontmoetingsplek met rondetafelworkshops, breakoutsessies en een plenaire mainstage voor meer dan 800 deelnemers. Wie wel een tussendoortje kon gebruiken, bezocht een van de diverse ‘Superettes’. In deze onbemande supermarktjes, konden bezoekers zelf snacks en drinken pakken. Wie meer trek had, bezocht een van de foodstands.
De Pulppersloods was verdeeld in vier secties voor paneldiscussies en masterclasses. Elk deel was afgestemd op een andere doelgroep en thema.
De verschillende Bietenwasruimtes werden gebruikt als break-out en netwerkruimtes.